Pocházím z městečka Františkovy Lázně,mé jméno je Vlastimil Maška ale často jsem oslovován přezdívkou ninja,to podle mého současného motocyklu,také často na ruznejch iternetovejch servrech jsem pod nickem ninja nebo ninja636. Už nějak od dětství jsem tíhnul k motocyklům,ale ty uplně první me zájmy,byly bikrosove kolo a nějakej ten závudek,přesto mě lákala vuně benzínu.

A asi jako každej kluk tak i já jsem toužil po nějaké té krosce, prvni muj stroj byl ninjakJawa21(pionyr)kterej dostal drapákove obutí,ořezali se blatniky,krosová řidka,rychlo pal,potunil se vejfuk,vytáhla se z něj vložka a hurá,,,,,kroska už byla a začalo to první řadeni po lukách.Pak nastalo období neskutečneho a ruzného vyměnovaní stroju(nesmyslné obchody s kamarády)a vozovej pakr motorek se neustále měnil.Od ČZ175 po Jawu 25O a drtil jsem na nich takové jako by dráhy.Rukama mi také prošla Ducati ale bejt pěkně od bláta až za ušima se mi moc líbilo a pořidil jsem si Husgvarnu125 hodně ostrou,kterou jsem odvezl pořadně poladit az do městečka Sušice a začal jsem se věnovat hoby motokrosu.

Asi nejvetši taková skušenost byl závod Realy Trophy ve kterém jsem musel uject v sedle Husgvarny asi 200km podle mapy v lesich,zažitek na celej život.Někdy v tomto období jsem si koupil na vystavě motocyklu v Praze videokazetu a hlavním hrdinou byl Gary Rothwell,který dělal na letistni ploše neskutečné gumovačky a užasné triky nad kterejma se mi tajil dech.Neustále jsem si ji pouštel a scháněl dalši videa a sehnal kazetu s názvem Mokrá sezona.Video které obsahovalo další řádění maníku na letištích,video našich zakladatelů sportu pod nazvem Stuntriding.Zrovna jsem vlastnil Yamahu Virago1100,tak rychle jsem začal špekulovat jak s ní pryč a pořidit nějakej stroj na podobné šílenosti.

Jednoho sichravého večera volá kamarád že něco má naloženého v autě a jede ke mě.Jo byl to Husaberg650FS a na této šílené motorce s brutálním zvukem jednoválce jsem začal pokoušet první kručky stuntridingu,našli jsme s kamarádama opuštěne letiště.Plocha užasná a začalo se jezdit a první dřkopády,první zlomeniny,byl to rok 2004 kdy jsem také na Huse jel první mé vystoupení u benzinové pumpě Esso na Pomezí u Chebu.Provoz Husy neskutečne nákladnej,velice udržbovej stroj.Následovala dalši změna stoje a tou byla Suzuki SV,krásně ovladatelná,suprovej spodek užasny zvuk dvouvalce.Dlouho se ale neohřala,byla velká spotřeba motoru,za jednu sezonu tři motory přidřené na klikove hřideli.V roce 2008 v půlce léta pořizuji současny stoj Kawasaki Ninja 636 a jsem okouzlen jeji dravostí,jizdnima vlastnostma,suprovejma brzdama a nádhernou zelenou barvou.

Rychle s ní do dilny,připravit brusku,pláty železa,svářečku a rychle předělat na stunt.Od tohoto roku již napsaneho jsem se začal stuntridingu vice věnovat a rozhodl jsem se zůčastnit nějakech srazu a závodu.Diky tomuto sportu jsem poznal skvělé lidi co se motaj také kolem a spoustu jezdcu kteři jsou skušenější,na které se mužu obrátit když potrebuji nějakou radu,pokecat a mužu s nima potrénovat.V létě roku 2010 po schuzích s kaskadéry z celé Čr se stávám zakládajícím členem společně s Markem Matouškem a Radkem(Rutanem)Pyrchalou -ASOCIACE MOTOKASKADÉRU ČESKÉ REPUBLIKY.